• 0

Langs de snelweg

Heren en dames,

 

Mijn vorige idee toch wat weerstand op gekomen dus niet doorgezet!

Inmiddels een nieuwe baan, die op dit moment niet helemaal is wat ik ervan had verwacht!

Beetje onder 'valse voorwendselen' gehaald.

 

Dan ga je dus weer verder in je oude patroon. De stap willen zitten naar misschien wel fulltime zelfstandig ondernemer.

Ik heb 2 zaken, kleinschalig entertainment bureautje en ik ben dj. Dus geen full time kans eigenlijk.

 

Nu heb ik een idee, wat ik natuurlijk niet volledig gelijk ga prijsgeven. Dit komt beetje bij beetje hoe verder ik in het proces zit.

 

Mijn 1e vraag: ;D

Weet iemand wat de regels zijn omtrent de parkeerplaatsen langs de snelweg.

 

In Nederland zijn genoeg parkeerplaatsen die alleen functioneren als 'parkeerplaats'.

Ik zie hier een mogelijke kans in de markt, niet als tankstation maar iets anders.

 

Is iemand bekend met deze regels?

bvd!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

We zijn weer een tijdje verder!

Het plan is klaar en financieel haalbaar!

Op dit moment zijn we bezig met wat mensen die een geschikte caravan hebben en zijn we aan het praten met wat horecaleveranciers!

De plannen zijn wel licht gewijzigd!

Ik ga er zelf niet instaan, dit gaat mijn vriendin doen en in 1e instantie 5 dagen in de week open.

Beste Jurrian,

 

Ik ben wel benieuwd hoe het je in de tussentijd is vergaan,

is het nog gelukt met het afronden van het arbeidscontract?

heb je de plannen inmiddels kunnen uitvoeren?

 

we zijn benieuwd!

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 1

Hehe oepssss

Beetje late reactie!

maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen........

 

Dan de Update.

 

De Snackwagen is er nog altijd niet:'( Idee is er nog steeds maar nog nooit een geschikte betaalbare kar/caravan gevonden.

Ben een 'kniepkeutel' en wil dus veel geld verdienen maar weinig uitgeven/risico lopen:)

Ik weet het Ondernemen is risico nemen, maar ik ben van mening dat je prima kan ondernemen zonder al te veel risico te nemen.

 

Bedankt nog voor de interesse Bas, met het contract was me idd gelukt, en werk nu al sinds Maart dit jaar bij een zeer leuk gerenomeerd muziek bedrijf.

Daarnaast nog altijd druk druk druk met ondernemen, ideeen bedenken, ideeen weggooien en heeeeel soms iets daadwerkelijk uitvoeren.

 

Zo goed het onwijs goed met de dj werkzaamheden (1e bedrijf) het Entertainment bureau loopt ook leuk. Vanuit dit bedrijf verhuur ik licht en geluid en organiseer ik zo nu en dan braderieen. Momenteel druk bezig met wat speciale evenementen, maar wederom met zo min mogelijk uitgaven!:)

Ook nog een nieuw marketing dingetje aan het opzetten hier bij mij in het dorp maar dat staat echt nog in de beginfase!

 

Verder heb ik ook nog sinds afgelopen week een stuk land te bruik gekregen, maar compleet geen idee wat ik hier mee moet/kan gaan doen!

Iemand die nog leuke ideeen heeft, kom maar op!

 

Zo dat was even een update van mijn kant! Ga proberen het forum weer iets beter in de gaten te houden!

Link naar reactie
  • 1

Jet stukje land kan je altijd een snackwagen op zetten... ;D

 

Het ligt aan de bestemming van het perceel wat je ermee kan, je zou het kunnen verhuren wellicht?

 

bedenk wat je wil en leg je focus daarop, met drie totaal verschillende zaken maak je het jezelf wel lastig lijkt me..

maak een keus en ga er dan ook voor!

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Jet stukje land kan je altijd een snackwagen op zetten... ;D

 

Het ligt aan de bestemming van het perceel wat je ermee kan, je zou het kunnen verhuren wellicht?

 

bedenk wat je wil en leg je focus daarop, met drie totaal verschillende zaken maak je het jezelf wel lastig lijkt me..

maak een keus en ga er dan ook voor!

 

Idd is het vaak verstandig om je te focussen en daar volledig voor gaan maar.......

 

de 1e zaak DJ'en, gaat van een leien dakje, lekker ieder weekend op pad. Hoef ik verder niets mee te doen, wil ik ook niet verder uitbreiden.

de 2e zaak Het entertainment bureau gaat zoals ik in mijn vorige post al zette ook erg goed. Lekker bezig, lekker aan het ondernemen en organiseren en dat kan/wil ik eigenlijk niet verder uitbreiden. Dan moet ik dus grotere risico's nemen.

de 3e mijn vaste baan gaat ook goed,

 

alleen naast dit alles dus nog altijd tijd over om nog nieuwe dingen erbij te gaan doen!

En ach als het geld oplevert en niets kost dan is dat natuurlijk heel mooi en de dingen die je overal bij vind ik ook erg belangrijk in mijn ontwikkeling naar ooit volledig zelfstandig ondernemer.

Door mij nu op verschillende gebieden te begeven kom ik er goed achter wat mij ligt, waar ik goed in ben, maar ook juist waar ik slecht in ben, wat ik moet bijschaven enz enz.

Allemaal leermomenten dus!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.