Op het moment ben ik een ondernemersplan het schrijven. Dit is in eerste instantie voor mijn huidige opleiding, maar deze zou ik straks mogelijk willen gebruiken voor mijn eigen bedrijf.
Echter, nu ben ik bij het financieel plan aangekomen, hier loop ik met name vast bij de eind balans, het totaal is niet gelijk.
Zou iemand hier eens naar willen kijken?
Overige opmerkingen zijn ook welkom, dit is mijn eerste financiele plan, gemaakt met vrij weinig begeleiding.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roycm
Roycm
Dag allemaal,
Op het moment ben ik een ondernemersplan het schrijven. Dit is in eerste instantie voor mijn huidige opleiding, maar deze zou ik straks mogelijk willen gebruiken voor mijn eigen bedrijf.
Echter, nu ben ik bij het financieel plan aangekomen, hier loop ik met name vast bij de eind balans, het totaal is niet gelijk.
Zou iemand hier eens naar willen kijken?
Overige opmerkingen zijn ook welkom, dit is mijn eerste financiele plan, gemaakt met vrij weinig begeleiding.
Alvast bedankt!
Gr's Roy
Ondernemingsplan_ROYWULMSdesign_financieelplan_V4.xlsx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25068-ondernemersplan-ik-krijg-de-eindbalans-niet-kloppend/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag