• 0

India

Eind juni 2010 studeer ik af aan de Hogeschool Zuyd, opleiding Small Business & Retail Managment.

tijdens 2008 en 2009 heb ik twee keer stage gelopen in Zuid India. in 2010 ben ik in de maanden januari-februari weer in India geweest.

 

Na afloop van mijn studie wil ik emigreren naar India.

Hoe is het mogelijk om een Nederlandse of westerse werkgever te vinden, die mij willen uitzenden naar India?

Tevens heb ik het volgende idee:

Het op commissiebasis ondersteunen van het Nederlandse MKB door middel van het leveren van diensten die bestaan uit onder andere:

-   A-Z begeleiding van de productie en het transportproces in India

-   inventarisatie van mogelijke producenten in India

-   Werkvoorbereiding en research met betrekking tot de export van Nederlandse producten naar India.

 

Dit idee ben ik momenteel verder aan het specificeren en met name: branche, expertise die ik benodigd heb, onderzoek van klant behoeften etc.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 1

beste heutsm85

 

HL is geen forum voor studenten of werknemers. We zijn een ondernemersforum en selecteren dus ook streng op de vragen die gesteld worden. Jouw vraag is er een voor de werknemers en dus buiten de scope van HL. Om die reden zet ik er een slot op en wordt dit topic later verwijderd.

 

Uiteraard wel succes gewenst met je vervolgstappen.

 

groet

Joost

 

HL admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

ha fijn, een reus :) voor het modereren die een kneus had moeten zijn. De kneus optie zit rechts van de reus ::)

 

Oneens met Joost: "Tevens heb ik het volgende idee: Het op commissiebasis ondersteunen van het Nederlandse MKB door middel van het leveren van diensten die bestaan uit onder andere:" Dit kan gezien worden als een ondernemersvraag. XiaoDi (ik kon de kneusknop niet vinden)

 

Iemand die op commissie werkt is niet per definitie een ondernemer. TS vraagt zelf of hij werkgevers kan vinden die hem willen uitzenden naar India. Daar is HL dus niet voor bedoeld. Ten eerste is het een topic dat dan eerder in vraag en aanbod thuishoort en daar weer verwijderd zal worden omdat TS vraagt naar een mogelijke werkgever. HL is geen open sollicitatiesite.

 

Als TS dit als ondernemer wil gaan doen, dan vernemen we dat graag en kan hij een nieuw topic openen.

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.