In de tijd voor de goede spamfilters heb ik mij wel eens afgevraagd wat de toekomst was van email (nieuwsbrief). Inmiddels is er veel veranderd, heb je goede nieuwsbrief systemen en spamfilters en is de Mailbox SPAM goed onder controle.
Ik heb echter altijd gedacht dat ook bij mail een soort "social netwerk" zou moeten zijn. Wie mag jou mailsturen en wie moet er eerst een verzoek indienen.
Ik krijg nu verzoeken om deel te nemen aan onderstaand initiatief, dat beloofd dit te realiseren. Mijn vragen an jullie:
- Speekt het pricipe aan? Een social network voor je IN box?
- Is er (nog) wel behoefte aan dergelijke functionaliteit?
- Is Boxbe de club die dit allemaal waar gaat maken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
In de tijd voor de goede spamfilters heb ik mij wel eens afgevraagd wat de toekomst was van email (nieuwsbrief). Inmiddels is er veel veranderd, heb je goede nieuwsbrief systemen en spamfilters en is de Mailbox SPAM goed onder controle.
Ik heb echter altijd gedacht dat ook bij mail een soort "social netwerk" zou moeten zijn. Wie mag jou mailsturen en wie moet er eerst een verzoek indienen.
Ik krijg nu verzoeken om deel te nemen aan onderstaand initiatief, dat beloofd dit te realiseren. Mijn vragen an jullie:
- Speekt het pricipe aan? Een social network voor je IN box?
- Is er (nog) wel behoefte aan dergelijke functionaliteit?
- Is Boxbe de club die dit allemaal waar gaat maken?
Ik hoor gaar jullie mening.
Groeten,
Nils
http://www.boxbe.com/
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag