Groothuijse Geplaatst: 19 maart 2010 Groothuijse 3 0 Geplaatst: 19 maart 2010 Noteer in uw agenda: Internationale Handelsdag, Do 25 maart 2010 - www.kvk.nl/ihdag Voor MKB bedrijven in de regio West-Brabant en Zeeland, ga naar www.kvk.nl/ihdagzwn (van 15.00 - 20.00 uur, in 'De Raayberg' te Bergen op Zoom) U bent van harte welkom! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 19 maart 2010 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 19 maart 2010 Beste Groothuijse, wanneer je hem ook toegevoegd aan de Higherlevel.nl Agenda, verschijnt deze ook op de juiste datum in die lijst zodat mensen dit evenement ook daar kunnen vinden. Link naar reactie
Groothuijse Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Groothuijse 3 0 Geplaatst: 19 maart 2010 Beste Groothuijse, wanneer je hem ook toegevoegd aan de Higherlevel.nl Agenda, verschijnt deze ook op de juiste datum in die lijst zodat mensen dit evenement ook daar kunnen vinden. Bedankt Jeroen voor de tip. Ik heb onze activiteit aangemeld op de genoemde hyperlink. Goed weekeinde. Marc Groothuijse Link naar reactie
Eric van Wenkop Geplaatst: 19 maart 2010 Eric van Wenkop 62 3 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik zal samen met mijn vennoot aanwezig zijn in Tilburg! Link naar reactie
Highio Geplaatst: 19 maart 2010 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 19 maart 2010 Deze aankondiging laat zien dat er mogelijk behoefte bestaat voor regionale subpagina's. De landelijke KvK geeft al weken klauwen met geld uit aan radio campagnes en nu komt een lokale medewerker met info over het regionale programma. Hallo? De kracht van sociale media schuilt m.i. ook juist in lokale of regionale verbinding (HL kringen?). Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Aanbevolen berichten