• 0

Naam voor een bedrijf

Hallo ik wil een webshop beginnen het domein naam heb ik al bezet wat vinden jullie van mijn domein naam?

: webshop4electronics Ik vond hem vrij duidelijk maar mijn vraag is: Hoe breng je dit goed onder de aandacht?

Natuurlijk heb ik gedacht aan marktplaats/kieskeurig enzo. maar misschien heeft iemand hier nog meer tips ik weet iets van search optimalisering(dat doet het bedrijf die mijn webshop maakt)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 1

Robbert vind ik persoonlijk niet echt klinken voor een bedrijfsnaam maar voor een gewone naam.

Ik vind de domeinnaam wel goed opzich.

Je kunt beter eerst wat leren over SEO en zo op een gratis manier je site zo goed mogelijk promoten, en dan overgaan naar Google adwords of andere manier van adverteren.

 

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
  • 0

Robbert vind ik persoonlijk niet echt klinken voor een bedrijfsnaam maar voor een gewone naam.

Ik vind de domeinnaam wel goed opzich.

Je kunt beter eerst wat leren over SEO en zo op een gratis manier je site zo goed mogelijk promoten, en dan overgaan naar Google adwords of andere manier van adverteren.

 

 

 

Lol ;D Reusje van mij!

 

Ik vind de naam webshop4electronics wel prima. Maar ik denk dat mensen als ze het ergens lezen wel veel typefouten kunnen maken in de url, omdat het voor sommige mensen te lastig kan zijn.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik vind de naam webshop4electronics wel wat ingewikkeld eerlijk gezegd. Ook zegt mijn gevoel dat woorden vervangen door cijfers of enkele letters zoals bij 4 U of Time 2 go etc wel een beetje geweest is. Ik weet hoe moeilijk het is om een goede naam te bedenken waarvan ook de URL nog vrij is. Wat je nu vaak ziet (en wat ik ook heb gedaan met mijn bedrijfsnaam) is het combineren van verschillende woorden die wel een associatie oproepen maar niet letterlijk zeggen wat het is.. succes

Slite doet aan design en internet. Kijk op www.slite.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    9 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.