ook ik zoals duizende andere nederlanders wil een onderneming starten alleen ik weet nog niet zogoed wat er allemaal bij komt kijken ik heb veel gesurft ben langs de kvk en belasting dienst geweest maar ben er niet echt wijzer opgeworden daarom hoop ik bij higherlevel op het juiste adres te zijn ..
Dus hierbij mijn vragen
* wat komt er bij kijken bij een starting van een onderneming
*wat voor betreking heeft dit op je ouders als je nog minderjarig bent
* is het verplicht om elke jaar nieuwe software te kopen ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Math
Math
Geachte heer/mevrouw,
Betreft : onderneming starten
ook ik zoals duizende andere nederlanders wil een onderneming starten alleen ik weet nog niet zogoed wat er allemaal bij komt kijken ik heb veel gesurft ben langs de kvk en belasting dienst geweest maar ben er niet echt wijzer opgeworden daarom hoop ik bij higherlevel op het juiste adres te zijn ..
Dus hierbij mijn vragen
* wat komt er bij kijken bij een starting van een onderneming
*wat voor betreking heeft dit op je ouders als je nog minderjarig bent
* is het verplicht om elke jaar nieuwe software te kopen ?
* wat komt er allemaal bij kijken ...
oke dit was dan mijn open staande vragen ...
Het word tevens een Internet bedrijf ..
Met vriendelijke groet.
Math Moqob
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2635-onderneming-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag