Agelopen weken is mijn website en email een aantal keer niet te bereiken geweest, in verband met een verhuizing en van mijn website en domeinnaam naar een andere server.
Hoogte punt was vorige week, ik ben maar liefst 7 dagen niet te bereiken geweest, klanten kregen bij verzenden van een email zelfs de melding dat de ontvanger niet meer bestond.
Hierdoor ben ik meer dat 1000 euro (aantoonbaar) mis gelopen, door gecancellde orders in verband met het niet bereikbaar zijn.
Mijn host heeft mij niet van te voren op de hoogte gesteld, en elke dag meerdere malen gebeld naar mijn host:
Antwoord, binnen enkele uren is dit opgelost.
Helaas krijg ik als antwoord: wij vergoeden geen schade.
Kan dit zomaar? is dit normaal?
Ik hoop echt op en reactie!! alvast heel erg bedankt!!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
logo.
logo.
Hallo,
Agelopen weken is mijn website en email een aantal keer niet te bereiken geweest, in verband met een verhuizing en van mijn website en domeinnaam naar een andere server.
Hoogte punt was vorige week, ik ben maar liefst 7 dagen niet te bereiken geweest, klanten kregen bij verzenden van een email zelfs de melding dat de ontvanger niet meer bestond.
Hierdoor ben ik meer dat 1000 euro (aantoonbaar) mis gelopen, door gecancellde orders in verband met het niet bereikbaar zijn.
Mijn host heeft mij niet van te voren op de hoogte gesteld, en elke dag meerdere malen gebeld naar mijn host:
Antwoord, binnen enkele uren is dit opgelost.
Helaas krijg ik als antwoord: wij vergoeden geen schade.
Kan dit zomaar? is dit normaal?
Ik hoop echt op en reactie!! alvast heel erg bedankt!!
Met vriendelijke groet en waardering,
Desiree Venema
Groet en waardering,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag