Ik zal me eerste even een beetje voor stellen in ben Ed ondernemer in spe en heb een paar kleine vraagjes betreft de financiele aanvraag. Ik heb het hele form afgezocht maar geen antwoord kunnen vinden op deze vragen en als ze er wel staan heb ik ze niet kunnen vinden helaas. Maar wel een hoop ander zaken gevonden waar we weer wat van geleerd hebben.
Mogen de volgende dingen opgenomen worden in een finaciele aanvraag.
1. Huur voor bedrijfspand zo ja hoeveel maanden is gebruikelijk
2. Energie/Gas zo ja hoeveel maanden is gebruikelijk
3. Verzekering zo ja hoeveel maanden is gebruikelijk
En dan nog even een bevestiging of ik het uit alle berichten goed gelezen heb.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EdVerm
EdVerm
Hallo Allemaal,
Ik zal me eerste even een beetje voor stellen in ben Ed ondernemer in spe en heb een paar kleine vraagjes betreft de financiele aanvraag. Ik heb het hele form afgezocht maar geen antwoord kunnen vinden op deze vragen en als ze er wel staan heb ik ze niet kunnen vinden helaas. Maar wel een hoop ander zaken gevonden waar we weer wat van geleerd hebben.
Mogen de volgende dingen opgenomen worden in een finaciele aanvraag.
1. Huur voor bedrijfspand zo ja hoeveel maanden is gebruikelijk
2. Energie/Gas zo ja hoeveel maanden is gebruikelijk
3. Verzekering zo ja hoeveel maanden is gebruikelijk
En dan nog even een bevestiging of ik het uit alle berichten goed gelezen heb.
4. Voorraad is geen lening maar is RC
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26837-wat-mag-je-vragen-bij-een-financierings-aanvraag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag