• 0

Nieuwe Bv, Direct Geld Lenen?

Hallo,

 

ik ben van plan om na de zomer een schone bv over te nemen, het gaat om een vastgoed holding

 

 

dit is wat er allemaal bij staat:

 

 

Rechtsvorm    BV

Oprichtingsdatum    08-01-2009

Maatschappelijk kapitaal    90.000

Geplaatst kapitaal    18.000

Doel    VASTGOEDHOLDING

Jaarcijfers laatste depot    NVT

Banknummer    JA

Gironummer    JA

Fiscaal nummer    JA

Oprichtingsakte    AANWEZIG

Aandeelhoudersregister    AANWEZIG

Bijzonderheden    NOOIT GEBRUIKT

 

als ik deze kan overnemen, en eventueel met jaarcijfers, kan ik dan ook per direct een zakelijke lening aanvragen bij een bank? of is er een bepaalde periode dat je een lening mag aanvragen? ik sta zelf wel bij bkr maar geen negatieve codering natuurlijk. alleen credit card en abo's die netjes betaald worden.

stel je voor dat gaat mis met de lening wordt ik dan negatief gecodeerd bij het bkr? of ergens anders?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Hakan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Of er door een bank een krediet verstrekt wordt zal afhangen van het "bedrijfsplan" dat je presenteert, de eigen inbreng en de zekerheden die te vergeven zijn.

Houdt er rekening mee dat voor een krediet aan een BV zoals jij die schetst persoonlijk meegetekend zal moeten worden. m.a.w. je zult hoofdelijk aansprakelijk moeten zijn voor het te verstekken krediet.

 

Nog een punt van aandacht: zorg bij de overname van die schone BV dat je de achtergrond kent van de verkopende partij en dat er door een gegoede accountant een balansverklaring wordt afgegeven, zodat je er zeker van bent dat er geen geen lijken uit de kast vallen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 74 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.