• 0

Het allerbegin...

Beste mensen,

 

Ikzelf ben redelijk ambitieus, dat zal zeker het probleem niet zijn MAAR...

 

Ik zit zelf in de fietssport (professioneel mountainbiker) en merk dat er vaak mensen aan me vragen wat ik van bepaald materiaal vind. Ik zou daarvan graag gebruik willen maken en zelf fietsonderdelen (voornamelijk carbon wielsets) willen verkopen.

Ik ben er van overtuigd dat carbon wielsets nog steeds populair zijn (vooral bij de recreanten, die willen uitpakken met hun fiets).

 

Ik ben nog geen zelfstandige en zal dat zeker niet meteen worden, aangezien ik eerst wil zien en voelen of deze zaken dan écht wel haalbaar zijn. Het lijkt me niet verstandig om nu meteen even een bvba op de te richten ofzo.

De vraag is dan ook of het in praktijk mogelijk is om bv in samenwerking met een fietshandelaar wat te experimenteren in deze zaken.

 

Ik merk ook dat de Euro minder sterk staat tegenover de Dollar en dat maakt dat de kosten ook hoger liggen tov enkele jaren geleden omdat ik deze wielsets zal bestellen in Taiwan/China. De zekerheid in winst is dus minder groot tov enkele jaren geleden en aangezien ik momenteel (door een aankoop van appartement) een kleine beetje moet uitkijken wat ik met de spaarcentjes doe, wil ik niet al te grote risico's nemen.

 

Iemand die een interessante oplossing heeft om me wat opweg te helpen? ...

 

Ik zou namelijk ooit heel graag mijn eigen zaak oprichten, ik zie dat dan ook vooral als uitdaging, maar zoals ik al zei kan ik zeker dit jaar nog niet te grote risico's nemen. Toch zou ik al graag wat 'experimenteren' met het kopen en verkopen van zaken.

 

Thx Experts!

Yep you can do me a fabour by visiting http://www.driesgovaerts.be

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

hoi Dries,

 

hierbij wat losse gedachten van mij als amateur mountainbiker.