voor de productomschrijvingen kan je een voorbeeld nemen aan deze site
http://www.jpeterman.com/
op die manier komt de "ibizastyle" wat meer tot leven.
bij "over ons" staat een stockfoto, heb je geen leuke foto waarop jullie zelf (bv) samen op ibiza staan te dansen?
die foto staat ook op je facebook, het is geen slechte foto en ik neem aan dat het ibiza is, maar hij heeft niks met fashion te maken.
je schrijft dat jullie nu al vanuit de kapsalon verkopen, daar zie ik niks over op de site, je zou bv. eens per maand een speciale pasavond kunnen organiseren, zelfs als iemand aan de andere kant van het land woont en daar nooit gebruik van zal maken, creëert dat toch extra vertrouwen en klantenbinding.
je wilt later de sieraden apart in de markt zetten, hier ligt dus je focus? en de kleding is voor erbij?
overal gebruik je de volgorde , fashion, accesoires, jewels, moeten de jewels dan niet als eerste genoemd worden?
"voeg toe aan winkelwagen" ziet er precies hetzelfde uit als "terug naar overzicht" en staat helemaal opzij.
zorg dat die knop er zo uit ziet dat ik moeite moet doen om er niet op te klikken, ipv dat ik ernaar moet zoeken.