Als laatste laat ik daar weten dat ik een opzegging heb gedaan.
Nu juli 2010 krijg ik de jaarlijkse factuur voor hostingpakket en domeinnaam.
Ik heb toendertijd dus een opzegging gegaan met daarbij de reden waarom, plus de logische vraag mijn geld terug.
Zoals verwacht heb ik geen reactie van ze gekregen.
De nieuwe host heeft de verhuis geregelt. De oude host moet blijkbaar toestemming geven voor de verhuis en ondanks dat ik gemor had verwacht kwam er totaal geen gepiep en was mijn site dan ook binnen no-time verhuisd.
Zou je denken, dan is alles zo rond.
Zij hebben de opzegging geaccepteerd en verhuis toegestaan dus hoofdstuk gesloten.
Blijkbaar toch niet want ik heb nu dus een factuur van de oude host ontvangen.
Uiteraard heb ik ze aangesproken dat ik een opzegging heb gedaan en graag een bevestiging ontvang dat de factuur niet betaald hoeft te worden, maar als reactie krijg ik, heeft u de verhuis aangegeven door middel van een opzeggingsbrief? En een domein opzeggen is niet hetzelfde als een account opzeggen (ik ben daar nog klant met 2 andere websites, dus ik zeg nogal logisch mijn account niet op, toch?)
Daarop heb ik gezegt dat ik ze wel degelijk een opzegging heb doen toekomen met als reden het niet nakomen van het beloofde van hun kant.
Dat het alleen om die website ging, ik dus mijn klant zijn niet heb opgezegt omdat ik nog 2 andere websites bij ze heb lopen, waarna ik nogmaals vraag om een bevestiging dat deze factuur niet hoeft te worden betaald.
Ik zie hem al aankomen, dit spelletje duurt zo nog wel even.
Ik heb al even gezocht naar het kopie van opzegging maar kan deze zo 1,2,3 niet vinden, heel vervelend.
Wat ik graag wil weten is, sta ik in mijn gelijk of niet?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Vorig jaar schreef ik dit:
https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=26282;start=msg236456#msg236456
Als laatste laat ik daar weten dat ik een opzegging heb gedaan.
Nu juli 2010 krijg ik de jaarlijkse factuur voor hostingpakket en domeinnaam.
Ik heb toendertijd dus een opzegging gegaan met daarbij de reden waarom, plus de logische vraag mijn geld terug.
Zoals verwacht heb ik geen reactie van ze gekregen.
De nieuwe host heeft de verhuis geregelt. De oude host moet blijkbaar toestemming geven voor de verhuis en ondanks dat ik gemor had verwacht kwam er totaal geen gepiep en was mijn site dan ook binnen no-time verhuisd.
Zou je denken, dan is alles zo rond.
Zij hebben de opzegging geaccepteerd en verhuis toegestaan dus hoofdstuk gesloten.
Blijkbaar toch niet want ik heb nu dus een factuur van de oude host ontvangen.
Uiteraard heb ik ze aangesproken dat ik een opzegging heb gedaan en graag een bevestiging ontvang dat de factuur niet betaald hoeft te worden, maar als reactie krijg ik, heeft u de verhuis aangegeven door middel van een opzeggingsbrief? En een domein opzeggen is niet hetzelfde als een account opzeggen (ik ben daar nog klant met 2 andere websites, dus ik zeg nogal logisch mijn account niet op, toch?)
Daarop heb ik gezegt dat ik ze wel degelijk een opzegging heb doen toekomen met als reden het niet nakomen van het beloofde van hun kant.
Dat het alleen om die website ging, ik dus mijn klant zijn niet heb opgezegt omdat ik nog 2 andere websites bij ze heb lopen, waarna ik nogmaals vraag om een bevestiging dat deze factuur niet hoeft te worden betaald.
Ik zie hem al aankomen, dit spelletje duurt zo nog wel even.
Ik heb al even gezocht naar het kopie van opzegging maar kan deze zo 1,2,3 niet vinden, heel vervelend.
Wat ik graag wil weten is, sta ik in mijn gelijk of niet?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27533-na-opzegging-verhuizing-website-09-alsnog-nu-een-factuur-oude-host/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag