De titel is wat lang, maar dat is omdat ik zo niet een kortere titel ervoor wist. Ik ben namelijk wat aan het zoeken gegaan de afgelopen week of er ook tastbare cijfers zijn om nieuwe media te integreren in de offline promotie van je bedrijf. Hiermee doel ik bijvoorbeeld op het inzetten van QR codes, waar al eerder een topic over te vinden was. Echter heb ik nog niets tastbaars gevonden over zaken zoals hoeveel procent er momenteel gebruik van maakt van deze codes, maar bovenal te weten; wat heb ik als ondernemer eraan en welke meerwaarde heeft het als ik direct zou schakelen naar leads of omzet. Dus wat mij betreft is vooral de vraag vat jullie ervaring hierin is?
Daarnaast zocht ik naar feitelijke cijfers, kengetallen o.i.d. wat het doet als je op je offline correspondentie/promotie bijv. een korting geeft ter inlevering van de flyer. En is er dan bijvoorbeeld meer of in mindere mate te zien dat je offline effect vergroot word, en in hoeverre zou je dit kunnen vertalen naar groei in je offline uitingen richting de omzet. Wie kan mij hier meer over vertellen? En als je er zelf gebruik van maakt; in hoeverre merk je dat je extra omzet erdoor genereert?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
De titel is wat lang, maar dat is omdat ik zo niet een kortere titel ervoor wist. Ik ben namelijk wat aan het zoeken gegaan de afgelopen week of er ook tastbare cijfers zijn om nieuwe media te integreren in de offline promotie van je bedrijf. Hiermee doel ik bijvoorbeeld op het inzetten van QR codes, waar al eerder een topic over te vinden was. Echter heb ik nog niets tastbaars gevonden over zaken zoals hoeveel procent er momenteel gebruik van maakt van deze codes, maar bovenal te weten; wat heb ik als ondernemer eraan en welke meerwaarde heeft het als ik direct zou schakelen naar leads of omzet. Dus wat mij betreft is vooral de vraag vat jullie ervaring hierin is?
Daarnaast zocht ik naar feitelijke cijfers, kengetallen o.i.d. wat het doet als je op je offline correspondentie/promotie bijv. een korting geeft ter inlevering van de flyer. En is er dan bijvoorbeeld meer of in mindere mate te zien dat je offline effect vergroot word, en in hoeverre zou je dit kunnen vertalen naar groei in je offline uitingen richting de omzet. Wie kan mij hier meer over vertellen? En als je er zelf gebruik van maakt; in hoeverre merk je dat je extra omzet erdoor genereert?
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27636-meetbare-meerwaarde-van-nieuwe-media-integreren-om-nieuwe-klanten-te-genereren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag