Ga naar inhoud
Geplaatst:

Anoniem9876

Jammer dat het op een iPhone niet helemaal goed gaat. Reageren op wat langere berichten gaat niet bij hl

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Ligt aan je i-phone (of aan jou omdat je hem verkeerd vasthoud :) )

frans

(bericht gepost vanaf mn nokia n97 waarmee ik dat probleem iig niet heb)

Geplaatst:

Anoniem9876

• Auteur
Ligt aan je i-phone (of aan jou omdat je hem verkeerd vasthoud :) ) frans (bericht gepost vanaf mn nokia n97 waarmee ik dat probleem iig niet heb)

Als ik citeer op een grote reactie dan werkt het niet. Maakt niet zo veel uit. Kan ook met een @ :-)

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Andere optie: kopieer de tekst die je wil citeren, type daarvoor {quote} en erachter {/quote} en je krijgt hetzelfde resultaat

wel de accolades in voorgaande code vervangen door blokhaken

Frans

Geplaatst:

Anoniem9876

• Auteur

@Frans

Gaan we doen maar @ lijkt me wel makkelijker ;-)

Geplaatst:

P.J.

Ga jij maar eerst met vakantie Willie. ;)

O. ja. En na je vakantie wil ik het eens met je hebben over een idee van mij over e-commerce.....

Geplaatst:

Anoniem9876

• Auteur

@ PJ HL is Hobby :-) en dat mag op vakAntie, zeggen ze. Daarna gaan we weer over werk praten.... Ben erg benieuwd wat je te melden hebt.

Geplaatst:

StevenK

Jammer dat het op een iPhone niet helemaal goed gaat. Reageren op wat langere berichten gaat niet bij hl

Zeker wel. Alleen het scrollen met twee vingers binnen de tekstbox was even zoeken.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.