Ga naar inhoud

factuur vergeten te sturen in 2009 (wel betaald)

Geplaatst:

seis

Hoi,

 

Ben bezig mijn IB 2009 af te ronden (uitstel), en kwam vandaag tegen dat ik een factuur ben vergeten te sturen! Stom natuurlijk, is afgelopen 5 jaar ook niet eerder gebeurd, maar wat nu?

 

Belangrijk om op te merken is dat de klant zowel al betaald heeft, als ik al geleverd heb, enkel de factuur is vergeten.

Tevens is de klant uit de USA, dus 0% btw (software / dienst), dus het is niet dat de belastingdienst BTW misloopt ofzo...

 

Wat kan ik nu als beste doen?

Alsnog een factuur uitschrijven lijkt me? Maar met gewoon het volgend nummer? En welke datum?

 

Mag hem wel gewoon boeken als verkoop in 2009 lijkt me?

 

Anders wordt het wel heel raar... en zou ik niet weten hoe ik e.e.a. moet boeken.

 

PS: Heb wel mijn aangifte OB 2009 al gedaan in januari.

 

Featured Replies

Geplaatst:

Verwijderd wegens spam

Ligt er een beetje aan: als je de boekhouding van 2009 nog niet afgesloten hebt, moet je 'm gewoon alsnog aanmaken en boeken. Je dient je bankboek in zoverre op orde te krijgen dat al je mutaties verwerkt zijn. Succes ermee!!

 

Groetjes,

Hans

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.