Op dit moment hebben we een kleine webwinkel voor het 1e bedrijf. Nu gaan we echter een 2e, grotere webwinkel starten die uiteindelijk (na een jaar of 1 a 2) uitgebreid gaat worden met een fysieke winkels door Europa.
Het gaat om producten in de categorieën Fancy Food, Kids, Baking, Garden & Stationairy. Het gaat om luxe producten die exclusief uit de USA worden geïmporteerd en producten die we onder eigen merk laten maken.
Nu hadden we bedacht (na het doorspitten van allerlei boekjes) om de Novus Ideo Costumer Club op te zetten voor de klanten. Het systeem wordt het zelfde zoals bijv. bij de KLM of bij het Hilton: Door je aankopen spaar je punten, bij een bepaald aantal punten ga je naar een hoger level en elk level heeft zijn eigen voordelen. Ons leek dit een goede manier om de "vaste" klanten te belonen, ons zelf extra onder de aandacht te brengen & meer inzicht in de klanten te krijgen.
Nu vroegen wij ons af of iemand voor zijn webshop of winkel een soortgelijke formule heeft en of dit effect heeft. Ook zouden we graag weten waar we op moeten letten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Litteflower1211
Litteflower1211
Beste dames & heren,
Op dit moment hebben we een kleine webwinkel voor het 1e bedrijf. Nu gaan we echter een 2e, grotere webwinkel starten die uiteindelijk (na een jaar of 1 a 2) uitgebreid gaat worden met een fysieke winkels door Europa.
Het gaat om producten in de categorieën Fancy Food, Kids, Baking, Garden & Stationairy. Het gaat om luxe producten die exclusief uit de USA worden geïmporteerd en producten die we onder eigen merk laten maken.
Nu hadden we bedacht (na het doorspitten van allerlei boekjes) om de Novus Ideo Costumer Club op te zetten voor de klanten. Het systeem wordt het zelfde zoals bijv. bij de KLM of bij het Hilton: Door je aankopen spaar je punten, bij een bepaald aantal punten ga je naar een hoger level en elk level heeft zijn eigen voordelen. Ons leek dit een goede manier om de "vaste" klanten te belonen, ons zelf extra onder de aandacht te brengen & meer inzicht in de klanten te krijgen.
Nu vroegen wij ons af of iemand voor zijn webshop of winkel een soortgelijke formule heeft en of dit effect heeft. Ook zouden we graag weten waar we op moeten letten.
(Edit: titel wat verduidelijkt)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27930-bonuspuntensysteem-voor-vaste-klanten-en-loyaliteitsstimulering-ervaringen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag