Wij hebben een klant gehad die een .nl domein heeft besteld inclusief hosting. Maar hij heeft het domein na 4 weken alweer verhuisd zonder te betalen. (Bij .nl hoeft de host niet te bevestigen). Hij heeft 4 weken gebruik gemaakt van zijn hosting. (Hij betaalde per maand voor hosting en per jaar voor het domein). Maar hij weigert nog steeds te betalen.
We hebben een overeenkomst van hem met zijn handtekening. Hoe zouden jullie hier mee omgaan? (We hebben nog nooit een incassobureau ingeschakeld - Het gaat om factuur van 60,-)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DennisCitus
DennisCitus
Wij hebben een klant gehad die een .nl domein heeft besteld inclusief hosting. Maar hij heeft het domein na 4 weken alweer verhuisd zonder te betalen. (Bij .nl hoeft de host niet te bevestigen). Hij heeft 4 weken gebruik gemaakt van zijn hosting. (Hij betaalde per maand voor hosting en per jaar voor het domein). Maar hij weigert nog steeds te betalen.
We hebben een overeenkomst van hem met zijn handtekening. Hoe zouden jullie hier mee omgaan? (We hebben nog nooit een incassobureau ingeschakeld - Het gaat om factuur van 60,-)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2809-iemand-weigert-te-betalen/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag