Ik heb een zakelijke inkoop gedaan in amerika. Nu is het zo dat ik mijn eerste pakket binnen heb gekregen.
Maar de leverancier is zo "slim" geweest om op de pakbon niet de inkoopprijzen (wat ik betaald heb) maar de verkoopprijzen erbij te zetten. Dus bij het sorteercentrum van TNT hebben ze de BTW berekent over de verkoopprijzen van de artikelen! Veel te veel betalen dus! Wat kan ik nu het beste doen?
Ik weet dat ik nog 2 pakketten binnen krijg met hetzelfde probleem.
Zal ik deze pakketten weigeren of betalen en achteraf bezwaar indienen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MariovdK
MariovdK
Hallo forumleden!
Ik heb een zakelijke inkoop gedaan in amerika. Nu is het zo dat ik mijn eerste pakket binnen heb gekregen.
Maar de leverancier is zo "slim" geweest om op de pakbon niet de inkoopprijzen (wat ik betaald heb) maar de verkoopprijzen erbij te zetten. Dus bij het sorteercentrum van TNT hebben ze de BTW berekent over de verkoopprijzen van de artikelen! Veel te veel betalen dus! Wat kan ik nu het beste doen?
Ik weet dat ik nog 2 pakketten binnen krijg met hetzelfde probleem.
Zal ik deze pakketten weigeren of betalen en achteraf bezwaar indienen?
Mvg,
Mario
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28124-douanewaarde/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag