Jump to content

MariovdK

Junior
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    http://twinklemagazi
  1. Ja idd gratis retouren vind ik erg ver gaan mits je goede afspraken hebt met de bezorgdienst.
  2. idd zo'n grote jongen als Zalando zal het wel beter weten denk ik zo. Misschien zou ik hetzelfde kunnen doen maar dan nog eens korting geven boven een bestelling van 50 euro. Dat zou ook een idee zijn. Bedankt voor je reactie en je tijd. Mvg, Mario
  3. Hallo, Webwinkel A (mod edit, niet relevante voorbeeldnaam van bestaande winkel verwijderd) verkoopt schoenen voor 34,95 incl. gratis vezendkosten. (4,95 aan verzendkosten is meeberekent in de prijs.) Webwinkel B verkoopt de zelfde schoenen voor 29,95 maar hanteert 4,95 verzendkosten. Alleen heeft webwinkel B gratis verzending boven de 50 euro. Dus precies evenveel bij 1 paar. Maar als ik nu 2 paar wil kopen dan ben ik bij A 10 euro duurde uit. Dit is dan toch niet logisch? Of zie ik het nu verkeerd? Ik open binnenkort ook een online schoenenwinkel dus weet ik niet precies wat nu goed is om te hanteren. Al klinkt gratis vezending wel goed op je website. Mvg, Mario
  4. Hallo forumleden! Ik heb een zakelijke inkoop gedaan in amerika. Nu is het zo dat ik mijn eerste pakket binnen heb gekregen. Maar de leverancier is zo "slim" geweest om op de pakbon niet de inkoopprijzen (wat ik betaald heb) maar de verkoopprijzen erbij te zetten. Dus bij het sorteercentrum van TNT hebben ze de BTW berekent over de verkoopprijzen van de artikelen! Veel te veel betalen dus! Wat kan ik nu het beste doen? Ik weet dat ik nog 2 pakketten binnen krijg met hetzelfde probleem. Zal ik deze pakketten weigeren of betalen en achteraf bezwaar indienen? Mvg, Mario
  5. Hallo, Mijn handelsnaam lijkt qua klank veel op die van een bestaande handelsnaam. Nu is het zo dat ik graag deze naam wil behouden en heb dus contact opgenomen met de ondernemer. Ze vond het helemaal geen probleem dat ik deze naam ga gebruiken. De kvk gaf me wel de raad om dit zwart op wit vast te leggen en die te ondertekenen door de betreffende ondernemer. Volgens de kvk kan dit in een paar zinnen vast gelegd worden, en ik zou daardoor nooit in de problemen komen. Is dit werkelijk zo? Met vriendelijke Groet, Mario
  6. Nou ik vind dit wel een goed idee. Mits je alle info over de schoen hebt en idd het merk in Nederland nog niet verkrijgbaar is. En gelukkig bij een aantal merken is dat zo. In het begin is het altijd uitproberen hoe en wat. Alleen ben ik bang als ik bijv schoenen inkoop uit Italie dat je maat verschillen hebt. Maar goed voor elke maat een schoentje..
  7. Klopt heb een aantal leveranciers buiten europa, dus dan bestel ik ook wat extra in, zodat ik "voldoende" op voorraad heb. Gr
  8. Graag zie ik zelf ook een wat groter assortiment. En idd wat zeg John zegt om de meest gangbare maten wat meer op voorraad nemen. Bedankt voor jullie reacties.:)
  9. Geen prijsdumper, het zijn merk schoenen midden-hoogsegment van merken waarvan nog weinig van bekend is in Nederland. Dus meer exclusieve aanbieder in schoenen.
  10. Dag allemaal, Ik begin binnenkort met een schoenenwebwinkel. Nu heb ik een vraagje bij de inkoop van de schoenen. Wat is nu beter, A of B? A: 50 verschillende schoenen...en 1 paar voorraad van elke maat? B: Of 10 paar schoenen...en 10 paar op voorraad van elke maat? Iemand een idee? Mij lijkt het beter om met een gevarieerd assortiment te starten. Waarom? Nou ik denk als ik te weinig keus aan schoenen aanbied dat de klant snel verloren gaat. Wat denken jullie? Mvg, Mario
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept