Webwinkel A (mod edit, niet relevante voorbeeldnaam van bestaande winkel verwijderd) verkoopt schoenen voor 34,95 incl. gratis vezendkosten. (4,95 aan verzendkosten is meeberekent in de prijs.)
Webwinkel B verkoopt de zelfde schoenen voor 29,95 maar hanteert 4,95 verzendkosten. Alleen heeft webwinkel B gratis verzending boven de 50 euro.
Dus precies evenveel bij 1 paar. Maar als ik nu 2 paar wil kopen dan ben ik bij A 10 euro duurde uit.
Dit is dan toch niet logisch? Of zie ik het nu verkeerd?
Ik open binnenkort ook een online schoenenwinkel dus weet ik niet precies wat nu goed is om te hanteren. Al klinkt gratis vezending wel goed op je website.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MariovdK
MariovdK
Hallo,
Webwinkel A (mod edit, niet relevante voorbeeldnaam van bestaande winkel verwijderd) verkoopt schoenen voor 34,95 incl. gratis vezendkosten. (4,95 aan verzendkosten is meeberekent in de prijs.)
Webwinkel B verkoopt de zelfde schoenen voor 29,95 maar hanteert 4,95 verzendkosten. Alleen heeft webwinkel B gratis verzending boven de 50 euro.
Dus precies evenveel bij 1 paar. Maar als ik nu 2 paar wil kopen dan ben ik bij A 10 euro duurde uit.
Dit is dan toch niet logisch? Of zie ik het nu verkeerd?
Ik open binnenkort ook een online schoenenwinkel dus weet ik niet precies wat nu goed is om te hanteren. Al klinkt gratis vezending wel goed op je website.
Mvg,
Mario
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29023-gratis-verzendkosten-duurder-uit-bij-bestelling-boven-de-50-euro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag