Momenteel ben ik een plan aan het opzetten voor het starten van een nieuw bedrijf.
We gaan fysieke winkels openen met speciale vrouwen kleding.
We gaan met 1 vestiging starten, het streven is daarna om het concept landelijk uit te rollen.
Nu ben ik bezig met het promotie onderdeel van het plan. En zit het mezelf volgens mij iets te moeilijk te maken door teveel landelijk te denken i.p.v. lokaal, aangezien de eerste vestiging nog moet slagen. Ik moet toch gewoon lokaal blijven denken? Dus de volgende stappen nemen:
* korte goede naam
* goede website
* kennis maken met alle andere ondernemers in de stad
* adverteren in regionale bladen en vragen om een interview
* ludieke acties in de stad zelf
* gebruik maken van de marketing kanalen van de stad zelf
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HO25
HO25
Beste Lezer,
Momenteel ben ik een plan aan het opzetten voor het starten van een nieuw bedrijf.
We gaan fysieke winkels openen met speciale vrouwen kleding.
We gaan met 1 vestiging starten, het streven is daarna om het concept landelijk uit te rollen.
Nu ben ik bezig met het promotie onderdeel van het plan. En zit het mezelf volgens mij iets te moeilijk te maken door teveel landelijk te denken i.p.v. lokaal, aangezien de eerste vestiging nog moet slagen. Ik moet toch gewoon lokaal blijven denken? Dus de volgende stappen nemen:
* korte goede naam
* goede website
* kennis maken met alle andere ondernemers in de stad
* adverteren in regionale bladen en vragen om een interview
* ludieke acties in de stad zelf
* gebruik maken van de marketing kanalen van de stad zelf
Zijn dat voldoende stappen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28592-promotie-1e-winkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag