• 0

hoe idee ten gelde maken?

Goedendag,

Ik loop al een jaar of 3 met een bepaald idee in mijn hoofd betreffende een social media concept ala facebook maar dan uiteraard toch wat anders.

Ik kan hier zelf niks mee aangezien het concept gewoon veel te groot is voor mij om te laten bouwen maar ook voor het uitrollen hiervan (vergt veel werk en mankracht maar ook voornamelijk moet er een bekend groot bedrijf achterstaan voor het verkrijgen van vertrouwen).

 

basis is grotendeels vergelijkbaar met facebook/hyves enz. verschil zit hem erin dat het niet 1 hele grote website is maar dat het 100 duizenden kleine sites zullen moeten worden die via een slim systeem allemaal weer aan elkaar gekoppeld zijn (en ook weer eventueel op 1 overkoepelende site kunnen uitkomen).

Juist doordat het uit 100duizenden kleine sites zal bestaan zal je een enorm bereik hebben waarbij de marketing voor een belangrijk deel voor je gedaan zal worden.

Het voornaamste werk zal erin zitten om degene te bereiken die die 100duizenden websites gaan opzetten (niet zomaar personen maar zijn heel gerichte doelgroepen voor).

 

Als dit systeem goed en voldoende uitgebreid opgezet wordt kan dat voor de doelgroep (degene die die 100duizenden sites moeten opzetten) zeer interesant zijn.

Ik ben van mening dat je bij de juiste opzet en juiste benadering van de potentiele beheerders van die 100duizenden sites bij elkaar een gigantisch bereik kan krijgen ala facebook.

 

hiervoor is in elkgeval het volgende nodig:

* een bedrijf dat wereldwijd contacten heeft

* een bedrijf dat zeer goede ontwikkel mogelijkheden heeft

* een bedrijf dat weet hoe je iets wereldwijd snel en goed in de markt kan zetten

 

Dan denk ik zelf snel aan een bedrijf als google die met hun huidige social media concepten stoeien.

 

Maar hoe kan ik zo een concept ten gelde maken zonder dat iemand er met het concept vandoor gaat?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Om verder te komen zou je dan kunnen overwegen een stel mensen die wel kennis hebben van dergelijke ontwikkelingen er naar te laten kijken. Je idee weggooien kan altijd nog. Wellicht zijn zij wel minder problemen dan jij ziet door hun kennis.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Om verder te komen zou je dan kunnen overwegen een stel mensen die wel kennis hebben van dergelijke ontwikkelingen er naar te laten kijken. Je idee weggooien kan altijd nog. Wellicht zijn zij wel minder problemen dan jij ziet door hun kennis.

 

het zou zelfs kunnen dat het uiteindelijk vanwege bepaalde redennen toch helemaal niet interesant is, of op bepaalde praktische bezwaren zal stuiten, de doelgroepen minder intresse zullen hebben als ik verwacht/hoop enz..

maarhoe vind je de juiste personen dan om zoiets aan voor te leggen (moeten dan personen zijn die wat van deze branche weten) en is een geheimhoudings verklaring voldoende?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.