Geplaatst: 1 oktober 201014 j LadyOops 26 berichten 4 Trofeeën -1 Reputatie Ik hoop dat ik nu wel mag vragen of er iemand naar me website wilt kijken, en hem voor me wil beoordelen..............
Geplaatst: 1 oktober 201014 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Higherlevel.nl is een kennisuitwisselingsplatform LadyOops, ik kan me niet voorstellen dat je uit al die andere topics niet al veel tips kunt halen :) Overigens hebben we dat drempeltje op Wat vinden jullie van mijn...? expres gemaakt, zodat je eerst minimaal 10 inhoudelijke bijdragen hebt geleverd. Dus volgens mij mag het nog niet, als ik je postcount tot nu toe zie, sorry :)
Geplaatst: 2 oktober 201014 j LadyOops 26 berichten 4 Trofeeën -1 Reputatie Auteur Misschien dat er nu HL leden zijn die de Webshop willen analyseren en hun kritische noten kenbaar willen maken. Op dit moment richt ik me pijlen op het afrekenproces, waarover ik reeds een reactie heb mogen krijgen Ik hoor het heel graag leden, Groetjes
Geplaatst: 2 oktober 201014 j Gast Wigbolt Vul het sjabloon van het genoemde topic even in, wat alle andere gebruikers met veel (gratis) feedback ook hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Wigbolt
Geplaatst: 2 oktober 201014 j LadyOops 26 berichten 4 Trofeeën -1 Reputatie Auteur Dat is prima, maar welk sjabloon bedoel je dan?
Geplaatst: 2 oktober 201014 j T.C.J.W.E 223 berichten 8 Trofeeën 7 Reputatie https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=22362 Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen. www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!
Geplaatst: 2 oktober 201014 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie LadyOops heeft het inmiddels gevonden , dus deze gaat op slot en zal worden verwijderd Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
LadyOops
Ik hoop dat ik nu wel mag vragen of er iemand naar me website wilt kijken,
en hem voor me wil beoordelen..............