• 0

onjuiste factuur gestuurd, hoe los ik dit op

Onlangs heb ik een klant een herinnering gestuurd voor een bepaalde factuur. Een deel van die factuur heeft hij al betaald, dus op de herinnering heb ik de delen die betaald zijn aangemerkt en heb er een nieuw te betalen totaalbedrag van gemaakt.

Echter ik ben niet goed bij de les geweest en heb een fout gemaakt: 2 onderdelen heb ik aangemerkt als betaald (en in mindering gebracht) terwijl nu blijkt dat de klant deze onderdelen niet heeft betaald.

Hoe kan ik dit administratief correct verwerken voor de klant en mijzelf?

 

(het is een slecht betalende klant, die telkens delen betaald, waardoor het overzicht soms lastig te hanteren is).

 

Alvast hartelijk dank voor uw reactie!

Groet,

Martine

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.