Ik ben ondernemer sinds 2007, ik ontwikkel websites voor adverteerders en klanten.
Nu heb ik in 2007-2008 een Google Adsense account geprobeerd aan te maken, maar aangezien ik redelijk nieuw was in het vak wilde ik niet alle velden invullen in verband met de privacy.
Nu heb ik toendertijd een veld ingevuld dat ook echt als reden is aangegeven om mij niet als adverteerder toe te laten :s
Nu ben ik 2-3 jaar verder, heb veel websites en wil serieus beginnen met adsense op mijn 113 websites, maar ik krijg met geen mogelijkheid de adsense werkende aangezien ze gewoon niet toelaten dat ik een aanvraag doe met goede gegevens of mijn huidige gegevens wijzig.
Er is ook nergens contact met ze op te nemen en op Google forums weten ze ook niet hoe ik dit moet oplossen.
Ik hoop dat Higherlevel hier wel een suggestie of tip voor heeft!
Alvast bedankt,
Mathieu
www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathieu
Mathieu
Goedemiddag,
Ik ben ondernemer sinds 2007, ik ontwikkel websites voor adverteerders en klanten.
Nu heb ik in 2007-2008 een Google Adsense account geprobeerd aan te maken, maar aangezien ik redelijk nieuw was in het vak wilde ik niet alle velden invullen in verband met de privacy.
Nu heb ik toendertijd een veld ingevuld dat ook echt als reden is aangegeven om mij niet als adverteerder toe te laten :s
Nu ben ik 2-3 jaar verder, heb veel websites en wil serieus beginnen met adsense op mijn 113 websites, maar ik krijg met geen mogelijkheid de adsense werkende aangezien ze gewoon niet toelaten dat ik een aanvraag doe met goede gegevens of mijn huidige gegevens wijzig.
Er is ook nergens contact met ze op te nemen en op Google forums weten ze ook niet hoe ik dit moet oplossen.
Ik hoop dat Higherlevel hier wel een suggestie of tip voor heeft!
Alvast bedankt,
Mathieu
www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat
www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29089-google-adsense-niet-kunnen-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag