• 0

Google adsense niet kunnen gebruiken

Goedemiddag,

 

Ik ben ondernemer sinds 2007, ik ontwikkel websites voor adverteerders en klanten.

Nu heb ik in 2007-2008 een Google Adsense account geprobeerd aan te maken, maar aangezien ik redelijk nieuw was in het vak wilde ik niet alle velden invullen in verband met de privacy.

 

Nu heb ik toendertijd een veld ingevuld dat ook echt als reden is aangegeven om mij niet als adverteerder toe te laten :s

 

Nu ben ik 2-3 jaar verder, heb veel websites en wil serieus beginnen met adsense op mijn 113 websites, maar ik krijg met geen mogelijkheid de adsense werkende aangezien ze gewoon niet toelaten dat ik een aanvraag doe met goede gegevens of mijn huidige gegevens wijzig.

 

Er is ook nergens contact met ze op te nemen en op Google forums weten ze ook niet hoe ik dit moet oplossen.

 

Ik hoop dat Higherlevel hier wel een suggestie of tip voor heeft!

 

Alvast bedankt,

 

Mathieu

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het was enkele jaren geleden, volgens mij had ik bij het opgeven van de info een ander huisnummer geplaatst.

 

Nu gebruik ik wel de overigen van Google al jaren, analytics etc.. maar voor adsense moet ik me aanmelden wat niet gaat aangezien ze zeggen dat ik al afgewezen adsense account heb.. waar ik helemaal niets aan kan veranderen :s niet aanpassen of her-opsturen niets!

 

Uniek beleid hebben ze bij Google :(

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Bij mijn weten kun je als je afgewezen bent altijd opnieuw een aanvraag doen.

 

Verder kan je je (Google) Account gegevens veranderen. zorg dat hier dan nu de juiste gegevens in staan. Controleer alles goed, en dan opnieuw aanvragen.

 

Ten slotte kan je een tweede account aanmaken. Dat kan bijvoorbeeld een zakelijk account zijn, met de NAW gegevens van je bedrijf. Effe uitloggen uit gmail en andere google toepassingen natuurlijk, anders gaat dat niet.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.