• 0

Zakenpartner, hoe vinden?

Goedendag,

 

Ik ben als ZZP'er (internet, nieuwe media) nu al 4 jaar bezig en zit nu al een tijdje tegen het plafond van m'n kunnen aan te hikken. Ik heb wel de ambitie om te groeien, maar om hier direct personeel voor aan te nemen is nog even een brug te ver.

 

Dus op zoek naar een meewerkende zakenpartner, om samen groei te realiseren.

 

Datingsites te over op internet, maar een plek om zakelijk gelijkgestemden te vinden ben ik nog niet tegengekomen.

 

Heeft er iemand tips voor mij? 't eigen netwerk heb ik al overwogen, maar biedt weinig tot geen 'matches' ..

 

NetJam.nl - One stop webbureau - web marketing, web development, SEO, SEM, web concepten, web sites
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat zijn precies je beweegredenen om juist een zakenpartner te zoeken in plaats van personeel aan te nemen?

Voor mij is personeel aannemen namelijk een logischer besluit geweest dan een zakenpartner zoeken.

 

Zomaar op een "date" achtige manier een zakenpartner zoeken vind ik nogal riskant klinken. Een zakenpartner moet je goed kunnen vertrouwen, meer nog dat je personeel omdat je zakenpartner waarschijnlijk ook beslissingsbevoegd zal willen zijn. In het slechtste scenario kan dat het einde van je bedrijf betekenen, waar je personeel in het slechtste scenario zal kunnen ontslaan.

Link naar reactie
  • 0

Een partner biedt voor mij strategisch een belangrijke toegevoegde waarde..Ik heb m'n sterke punten, maar ook zeker m'n zwaktes.. De ideale zakenpartner vult die zwaktes aan en voegt eigen sterke punten toe, wat mij de beste basis lijkt om op door te groeien (en personeel aan te gaan nemen)

NetJam.nl - One stop webbureau - web marketing, web development, SEO, SEM, web concepten, web sites
Link naar reactie
  • 0

Ik zou me niet te veel focussen op het vinden van een zakenpartner... Ik zou me vooral heel erg focussen op het vinden van gelijkgestemde ZZP-ers die op jou een aanvulling hebben. Met hen kun je projecten samen uitvoeren en elkaar verder helpen. Mogelijk vind je iemand waarbij je na 1 of 2 jaar samenwerken zegt: zullen we onze bedrijfjes niet samenvoegen? Eerder zou ik dat echter absoluut niet doen.

 

Zomaar op zoek gaan naar een zakenpartner wil ik je ook afraden. Geheid dat je dan iemand tegenkomt die graag wil, maar uiteindelijk toch niet zo ideaal blijkt te zijn dan je denkt.

 

Met iemand een bedrijf beginnen wordt vaak vergeleken met een huwelijk. Jij trouwt toch ook niet met iemand die je minder dan een jaar kent?

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.