• 0

verpanding overdoen

verhuurder heeft mijn huur opgezegd met 3 mnd,wegens conflict die huurder heeft met onderverhuurder.

de heren spelen nu onder 1 hoedje verhuurder heeft huurbelang en onderverhuurder wil wel blijven

om mijn zaak door te zetten willen ze dat ik afstand doe van alles

kan ik mijn verpanding van de bank van winkel voorraad overdoen/verrekenen met onderverhuurder wegens conflict?

anders verlaat hij het pand en mag ik de verhuiskosten betalen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik het goed begrijp ben jij huurder, correct? Jij huurt het pand en jouw verhuurder heeft de overeenkomst opgezegd.

 

Jij verhuurt het pand door, correct? Jij hebt een conflict met de onderhuurder, correct?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Een huurcontract wordt onder normale omstandigheden niet zomaar opgezegd. Er is dus meer aan de hand. Kun je uitleggen wat er hier speelt?

 

Ik begrijp uit het verhaal dat je de onderverhuurder bent? Als het hoofdhuurcontract is opgezegd zullen jullie er beiden (de verhuurder en jij als hoofdhuurder) mee ingestemd hebben. Dan eindigt van rechtswege ook het onderhuurcontract. Begrijp ik nu goed dat je dat pand deelt/deelde met de onderhuurder? Als dat zo is, gaat het er erg op lijken dat je iets ernstigs veroorzaakt hebt, klopt dat?

 

Geef eens wat meer uitleg, anders kan je niet goed geholpen worden (!)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.