• 0

Email los van IMAP mappen structuur bekijken

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraag en kan deze (nog) niet beantwoorden met de informatie op dit forum.

 

Wij gebruiken met werk thunderbird (vanwege open source de hoeveelheid beschikbare add-ons) en halen onze email via IMAP binnen.

 

We hebben voor de archivering een mappenstructuur opgezet maar nu lopen we tegen een probleem aan.

 

Als je even wilt kijken welke mail er de afgelopen tijd is binnengekomen en door anderen beantwoord moet je alle mappen los bekijken.

 

Is er een manier (zoals bij google) om alle mail weer los te bekijken en aan te geven over welke periode je dit wilt?

 

MVG,

 

Victor Koppejan

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit is op twee manieren op te lossen. Enerzijds zou dit in je client gedaan kunnen worden, hier heb je dus een addon voor Thunderbird voor nodig. Dit lijkt me de meest handige manier, ook omdat je dat zou kunnen selecteren op datum e.d. Heb zo 1,2,3 geen addon in gedachten die dat kan. Een goede optie is vaak slimme zoekacties, zoals in Apple Mail.

Anderzijds zou je dit op je mailserver eventueel kunnen regelen, zoals Google doet. Het hangt dan helemaal af van het feit of jullie een eigen mailserver hebben en van welk type deze dan is.

 

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Link naar reactie
  • 0

We hebben webmail via onze website (ge-host door antagonist).

 

Wat bedoel je dan met het op de mailserver regelen?

 

Dan verwacht ik dat je met deze optie niet ver komt. Mijn idee was om dan wijzigingen aan te brengen op de IMAP-server zelf. Bijvoorbeeld een 'Alle berichten' map aanmaken, met een soort aliassen naar alle berichten.

Aangezien jullie de server niet in eigen beheer hebben lijkt me dit niet echt te realiseren.

 

De slimste en veruit makkelijkste optie zijn de mapzoekacties, zoals hierboven een paar keer voorgesteld.

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.