Ik heb een klein conflict met een leverancier. Ik heb een factuur liggen die niet klopt en waar ik al 2 keer een e-mail over gestuurd heb, die zij zouden gaan uitzoeken. Verdere communicatie is hierover niet geweest. NU krijg ik ineens een aanmaning en een incasso dreigement.
Hoe kan ik nu het beste handelen, er wordt niet gereageert op mijn emails en krijg de juiste persoon niet te pakken. Kan ik de incasso kosten weigeren? Of zal ik gewoon het bedrag min het teveel berekende aan hun betalen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik heb een klein conflict met een leverancier. Ik heb een factuur liggen die niet klopt en waar ik al 2 keer een e-mail over gestuurd heb, die zij zouden gaan uitzoeken. Verdere communicatie is hierover niet geweest. NU krijg ik ineens een aanmaning en een incasso dreigement.
Hoe kan ik nu het beste handelen, er wordt niet gereageert op mijn emails en krijg de juiste persoon niet te pakken. Kan ik de incasso kosten weigeren? Of zal ik gewoon het bedrag min het teveel berekende aan hun betalen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29558-niet-eens-met-de-factuur-wel-incassobureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag