Rene van Zandwijk Geplaatst: 4 december 2010 Rene van Zandwijk 602 58 Geplaatst: 4 december 2010 Bij het maken van een nieuwe map in mijn documenten ben ik met het omhoog schuiven de map kwijt geraakt. Ik raakte buiten het veld en liet de muisknop los en weg was de map. Alles meerdere keren nagezocht en de prullebak nagekeken maar de map is nergens meer te vinden. Wie weet hoe deze weer te vinden met Windows Vista ? RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails. Link naar reactie
0 markusje Geplaatst: 4 december 2010 markusje 239 5 Geplaatst: 4 december 2010 Met total commander kun je beter zoeken dan binnen vista. http://www.ghisler.com/ En als de map verwijderd is kun je recupa proberen http://www.piriform.com/recuva Link naar reactie
0 geanonimiseerd__ Geplaatst: 4 december 2010 geanonimiseerd__ 1,1k 80 Geplaatst: 4 december 2010 Als je de naam van de map weet of een gedeelte hiervan kun je vrij eenvoudig de map door te zoeken weer vinden. Natuurlijk bedoel ik zoekopdracht. zoeken in mijn computer. Undo move helpt ook maar ja ik heb enkel engelse versie. Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 4 december 2010 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 4 december 2010 Als je een bestandsnaam die erin staat nog weet even een zoekactie op de betreffende schijf en je vind hem wel terug. Heb zelf trouwens standaard Copernic geinstalleerd voor het terugvinden van documenten Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
0 Rene van Zandwijk Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rene van Zandwijk 602 58 Geplaatst: 4 december 2010 Ik zal overal eens mee aan de slag gaan, ik moet die map terugvinden ;D RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails. Link naar reactie
0 SanderVh Geplaatst: 4 december 2010 SanderVh 313 5 Geplaatst: 4 december 2010 Waarschijnlijk heb je hem dan gewoon in een andere map gezet, gewoon zoeken met Vista levert niets op? Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life Link naar reactie
Rene van Zandwijk
Rene van Zandwijk
Bij het maken van een nieuwe map in mijn documenten ben ik met het omhoog schuiven de map kwijt geraakt.
Ik raakte buiten het veld en liet de muisknop los en weg was de map.
Alles meerdere keren nagezocht en de prullebak nagekeken maar de map is nergens meer te vinden.
Wie weet hoe deze weer te vinden met Windows Vista ?
RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag