Sinds enige tijd heb ik een informatieve website met bezoekers maar nu ben ik benieuwd naar welke statistieken ik moet kijken. Zijn het de page views of de unieke bezoekers??
Wat is een gezonde verhouding van deze twee?
Nu heb ik op mijn site ongeveer 750 pageviews en ongever 200 tot 250 unieke bezoekers. Het is natuurlijk heel mooi dat een bezoeker zeker 3 pagina's bekijkt maar wat als ik de advertentie ruimte wil verkopen dan zullen de personen die willen adverteren liever meer unieke bezoekers zien of zie ik dat verkeerd?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AG Consulting
AG Consulting
Hallo,
Sinds enige tijd heb ik een informatieve website met bezoekers maar nu ben ik benieuwd naar welke statistieken ik moet kijken. Zijn het de page views of de unieke bezoekers??
Wat is een gezonde verhouding van deze twee?
Nu heb ik op mijn site ongeveer 750 pageviews en ongever 200 tot 250 unieke bezoekers. Het is natuurlijk heel mooi dat een bezoeker zeker 3 pagina's bekijkt maar wat als ik de advertentie ruimte wil verkopen dan zullen de personen die willen adverteren liever meer unieke bezoekers zien of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
groeten
Addy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29632-page-views-of-unieke-bezoekers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag