Ik zou graag een algemeen advies willen inwinnen als het gaat over een overname voorstel.
Ik ben werkzaam in een restaurant en heb de aanbieding gekregen om deze per 01-01-2011 over te nemen. mijn eerste vraag is of een eenmanszaak of vof samen met partner(en 2 kinderen) de oplossing is, de huidige ondernemer bied mij een lening aan voor 12 jaar voor overname van de inventaris en goodwill.
Aan welke punten moet ik denken om deze verbintenis aan te gaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Barro y Kooger
Barro y Kooger
Beste lezers,
Ik zou graag een algemeen advies willen inwinnen als het gaat over een overname voorstel.
Ik ben werkzaam in een restaurant en heb de aanbieding gekregen om deze per 01-01-2011 over te nemen. mijn eerste vraag is of een eenmanszaak of vof samen met partner(en 2 kinderen) de oplossing is, de huidige ondernemer bied mij een lening aan voor 12 jaar voor overname van de inventaris en goodwill.
Aan welke punten moet ik denken om deze verbintenis aan te gaan?
nuttige links zijn zeker welkom
mvg
Daniel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29855-overname-restaurant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag