ik werk op dit moment aan een concept voor de healthy fast-food industry, het is de bedoeling dat ik dit concept klein start (met 1 pand) en wellicht in een later stadium kan uitbreiden. Ik heb geen ervaring met het starten en een onderneming en ik ben op zoek naar iemand met wie ik kan sparren over dit idee en mij tips en advies kan geven en die wellicht interesse heeft om dit samen met mij uit te voeren (als het concept interessant genoeg is natuurlijk).
Everyday, Be a light unto the world...
Manon van Dijk
Bachelor of Arts and Economics
Student at TiasNimbas Business School - International Business Administration
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
manonzzz
manonzzz
ik werk op dit moment aan een concept voor de healthy fast-food industry, het is de bedoeling dat ik dit concept klein start (met 1 pand) en wellicht in een later stadium kan uitbreiden. Ik heb geen ervaring met het starten en een onderneming en ik ben op zoek naar iemand met wie ik kan sparren over dit idee en mij tips en advies kan geven en die wellicht interesse heeft om dit samen met mij uit te voeren (als het concept interessant genoeg is natuurlijk).
Everyday, Be a light unto the world...
Manon van Dijk
Bachelor of Arts and Economics
Student at TiasNimbas Business School - International Business Administration
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29959-wie-heeft-er-ervaring-met-een-onderneming-starten-op-een-station-in-nl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag