Ga naar inhoud
Geplaatst:

pvd1984

Beste Forumleden,

 

Mij is niet helemaal duidelijk hoe de 6% regeling in elkaar steekt.

Daarom heb ik de volgende vraag:

 

Als ik een opdracht maak voordat de 6% regeling van toepassing was, en in november 2010 de factuur hiervan verstuur, mag ik dan de 6% regeling gewoon toepassen op de loonkosten? De klant wil namelijk dat de factuur wordt gespecificeerd in materiaal en loonkosten om goedkoper uit te zijn.

 

Vraag me af of dit wel mogelijk is...

 

Ik hoor graag van jullie!

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

R. Joy

Misschien heb je hier wat aan voor je facturering. De aanneemsom wordt in 2 delen gesplitst. 1 die belast wordt met 6% en 1 met 19%. Onderaan zie je de totalen van de btw.

 

Bedankt voor het meedenken, maar ik kan die tools niet gebruiken/openen. Ik heb al van alles geprobeerd en gegoogled naar oplossingen, maar het lukt niet. Ik heb trouwens excel 2010.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.