Jump to content
Gerard Petersen
Verberg

automatisering van klantenadministratie, webwinkel en trainingscentrum

vraag

Beste leveller,

 

Al lange tijd vraag ik mij af hoe ik het beste mijn bedrijf kan automatiseren en kom er met Google niet uit.

Er zijn tegenwoordig veel aanbieders van bedrijfs-automatisering en ik zie door de bomen het bos niet meer.

 

Huidige situatie:

- In mijn bedrijf verkopen we software (relatief klein productaanbod), trainingen en services.

- Mijn administratie doe ik in een zelfgemaakt spreadsheet en eens per maand voert mijn boekhouder alles in hun systeem in voor OB e.d. Ik heb een tijdje met Twinfield gewerkt en dat was veel te omslachtig. Ik was alleen nog maar klantgegevens aan het invoeren.

- Onze software verkoop gaat met een ander spreadsheet. Hierin staan alle klanten, producten, verkocht en voorraad en maken we offertes en facturen met een template

- Trainingsadministratie in een Google doc. sheet en een template voor facturen

- Voor klussen en consultancy een urenspreadsheet

- de Website is niet intelligent en geen webwinkel. Vanwege de aard de software is klantcontact voor ze iets kopen voor ons belangrijk. Hiermee kunnen we ze op maat helpen. Vaak wordt ze dan ook het belang van een training duidelijk.

 

Gewenste situatie:

- Een website waar klanten zelf offertes kunnen maken en wij online de klantenadministratie voeren en gegevens aanvullen. Dus een soort van webwinkel met mogelijk toekomstige betaalmogelijkheid.

- Trainingsaanbod in content management systeem en Cursisten zichzelf kunnen registeren en we zelf de verdere trainingsadministratie per training kunnen doen

- uren administratie voor klussen en consulten.

- Eenvoudige boekhouding gekoppeld aan website.

- Het liefst online.

 

- We willen dit voornamelijk zelf gaan inrichten en modulair opbouwen en voor de architectuur iemand inhuren.

- Ik heb het idee dat Joomla goed zou kunnen werken voor ons.

 

Wie kan me een richting geven en kent iemand (bij voorkeur in de regio Friesland) voor de architectuur?

 

Groeten van Gerard


Gerard Petersen

ScheepsbouwKunst

voor Maritieme Productontwikkeling

06-26532891

Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Rate this answer

In basis zou ik starten met je facturatie op 1 punt te doen en je facturen op 1 punt te organiseren. Wij doen dit met moneybird, als je ingebouwde urenregistratie wilt zijn daar ook pakketten voor beschikbaar. Daar kan je boekhouder inloggen, de transacties downloaden en dan ben je denk ik al een heel eind!


Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 8 leden online en 101 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept