• 0

automatisering van klantenadministratie, webwinkel en trainingscentrum

Beste leveller,

 

Al lange tijd vraag ik mij af hoe ik het beste mijn bedrijf kan automatiseren en kom er met Google niet uit.

Er zijn tegenwoordig veel aanbieders van bedrijfs-automatisering en ik zie door de bomen het bos niet meer.

 

Huidige situatie:

- In mijn bedrijf verkopen we software (relatief klein productaanbod), trainingen en services.

- Mijn administratie doe ik in een zelfgemaakt spreadsheet en eens per maand voert mijn boekhouder alles in hun systeem in voor OB e.d. Ik heb een tijdje met Twinfield gewerkt en dat was veel te omslachtig. Ik was alleen nog maar klantgegevens aan het invoeren.

- Onze software verkoop gaat met een ander spreadsheet. Hierin staan alle klanten, producten, verkocht en voorraad en maken we offertes en facturen met een template

- Trainingsadministratie in een Google doc. sheet en een template voor facturen

- Voor klussen en consultancy een urenspreadsheet

- de Website is niet intelligent en geen webwinkel. Vanwege de aard de software is klantcontact voor ze iets kopen voor ons belangrijk. Hiermee kunnen we ze op maat helpen. Vaak wordt ze dan ook het belang van een training duidelijk.

 

Gewenste situatie:

- Een website waar klanten zelf offertes kunnen maken en wij online de klantenadministratie voeren en gegevens aanvullen. Dus een soort van webwinkel met mogelijk toekomstige betaalmogelijkheid.

- Trainingsaanbod in content management systeem en Cursisten zichzelf kunnen registeren en we zelf de verdere trainingsadministratie per training kunnen doen

- uren administratie voor klussen en consulten.

- Eenvoudige boekhouding gekoppeld aan website.

- Het liefst online.

 

- We willen dit voornamelijk zelf gaan inrichten en modulair opbouwen en voor de architectuur iemand inhuren.

- Ik heb het idee dat Joomla goed zou kunnen werken voor ons.

 

Wie kan me een richting geven en kent iemand (bij voorkeur in de regio Friesland) voor de architectuur?

 

Groeten van Gerard

Gerard Petersen

ScheepsbouwKunst

voor Maritieme Productontwikkeling

06-26532891

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

In basis zou ik starten met je facturatie op 1 punt te doen en je facturen op 1 punt te organiseren. Wij doen dit met moneybird, als je ingebouwde urenregistratie wilt zijn daar ook pakketten voor beschikbaar. Daar kan je boekhouder inloggen, de transacties downloaden en dan ben je denk ik al een heel eind!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.