Geplaatst: 4 januari 201114 j kyokucing 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Ik kreeg diverse mails van een zekere heer Tomas Freeman. Middels een aantal emails over en weer gestuurd. Nu heeft hij een engelse contract gestuurd met een aantrekkelijk aanbod. Mijn vraag is wie kent Thomas Freeman en wie wil de engelse contracten doornemen. Hartelijk dank. Frans
Geplaatst: 4 januari 201114 j Gast Verwijderd account Op 4-1-2011 om 16:06, kyokucing zei: Hallo, Ik kreeg diverse mails van een zekere heer Tomas Freeman. Middels een aantal emails over en weer gestuurd. Nu heeft hij een engelse contract gestuurd met een aantrekkelijk aanbod. Mijn vraag is wie kent Thomas Freeman en wie wil de engelse contracten doornemen. Hartelijk dank. Frans Buiten het feit dat het niks met ondernemen heeft te maken... Wat denk je zelf???????? Altijd doen zulke aanbiedingen! Tekenen en de champagne openen!! Once in a lifetime kans krijg je!! Danny
Geplaatst: 4 januari 201114 j anoniem9292928 82 berichten 3 Trofeeën 2 Reputatie Op 4-1-2011 om 16:08, Danny Jansen CR zei: Op 4-1-2011 om 16:06, kyokucing zei: Hallo, Ik kreeg diverse mails van een zekere heer Tomas Freeman. Middels een aantal emails over en weer gestuurd. Nu heeft hij een engelse contract gestuurd met een aantrekkelijk aanbod. Mijn vraag is wie kent Thomas Freeman en wie wil de engelse contracten doornemen. Hartelijk dank. Frans Buiten het feit dat het niks met ondernemen heeft te maken... Wat denk je zelf???????? Altijd doen zulke aanbiedingen! Tekenen en de champagne openen!! Once in a lifetime kans krijg je!! Danny [/sarcasme]
Geplaatst: 4 januari 201114 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Freeman Thomas was interessanter geweest. Maar dit is helaas geen topic voor op Higherlevel.nl, dus ik doe hem op slot.
kyokucing
Hallo,
Ik kreeg diverse mails van een zekere heer Tomas Freeman.
Middels een aantal emails over en weer gestuurd.
Nu heeft hij een engelse contract gestuurd met een aantrekkelijk aanbod.
Mijn vraag is wie kent Thomas Freeman en wie wil de engelse contracten doornemen.
Hartelijk dank.
Frans