Ik ben op dit moment druk bezig om een website voor de logistiek te ontwikkelen.
Het gaat om een website die meer brengt dan de paar sites die er nu zijn.
Zo heb ik al een paar dingen maar wil ik graag nog meer toevoegen.
Nou is mijn eerste vraag hoe jullie tegen zo'n site aankijken ,
ik denk namelijk dat er doormiddel van de weer groeiende logistieke markt er een goede kans ligt voor een algemene website voor de logistiek waar zowel werknemer als werkgever elkaar kunnen vinden. zo denk ik ook aan een platform waar werkgevers en eventuele klanten beter met elkaar in contact kunnen komen in navolging van een soort werkspot idee.
Dit is natuurlijk allemaal toekomst muziek en daarom vraag ik jullie mening.
Wat vinden jullie van zo'n site en hebben jullie tips.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bigwillem
Bigwillem
Ik ben op dit moment druk bezig om een website voor de logistiek te ontwikkelen.
Het gaat om een website die meer brengt dan de paar sites die er nu zijn.
Zo heb ik al een paar dingen maar wil ik graag nog meer toevoegen.
Nou is mijn eerste vraag hoe jullie tegen zo'n site aankijken ,
ik denk namelijk dat er doormiddel van de weer groeiende logistieke markt er een goede kans ligt voor een algemene website voor de logistiek waar zowel werknemer als werkgever elkaar kunnen vinden. zo denk ik ook aan een platform waar werkgevers en eventuele klanten beter met elkaar in contact kunnen komen in navolging van een soort werkspot idee.
Dit is natuurlijk allemaal toekomst muziek en daarom vraag ik jullie mening.
Wat vinden jullie van zo'n site en hebben jullie tips.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30104-nieuwe-website-logistiek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag