Ik bezit kaptaal verzekering ( NIET KEW) gesloten in 1994 duur 20 jaar en betaal hier gwoon premie voor. Kap op einddatum valt binnen de vrijstelling in Box 3 Er is niets gewijzigd in de polis
Ben in 2005 geemigreerd naar de Filipijnen.
Is er iets bekend dat bij expiratie op eindatum de verzekeraar moeilijk kan doen omdat ik niet meer in Ned woon? Anders gezegd zijn er beletsels voor de verzekeraar de polis regulier afte wikkelen?
Ik vraag dit omdat er recentelijk berichten zijn verschenen waarbij het ingeval van Lijfrenten welk een moeilijk verhaal wordt
Er zouden in Nederland geen verzekeraars zijn die lijfrenten uitkeren aan niet ingezetenen.ABNAMRO Verzekeringen is er zo een die dit weigert.
Zijn er mensen die licht willen en kunnen laten schijnen over deze 2 zaken?
Heb op het forum gezocht maar kon hier niets over vinden
Hartelijk dank bijvoorbaat
Pieter.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van grote bezittingen,
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pjottr
pjottr
Hallo
Ik bezit kaptaal verzekering ( NIET KEW) gesloten in 1994 duur 20 jaar en betaal hier gwoon premie voor. Kap op einddatum valt binnen de vrijstelling in Box 3 Er is niets gewijzigd in de polis
Ben in 2005 geemigreerd naar de Filipijnen.
Is er iets bekend dat bij expiratie op eindatum de verzekeraar moeilijk kan doen omdat ik niet meer in Ned woon? Anders gezegd zijn er beletsels voor de verzekeraar de polis regulier afte wikkelen?
Ik vraag dit omdat er recentelijk berichten zijn verschenen waarbij het ingeval van Lijfrenten welk een moeilijk verhaal wordt
Er zouden in Nederland geen verzekeraars zijn die lijfrenten uitkeren aan niet ingezetenen.ABNAMRO Verzekeringen is er zo een die dit weigert.
Zijn er mensen die licht willen en kunnen laten schijnen over deze 2 zaken?
Heb op het forum gezocht maar kon hier niets over vinden
Hartelijk dank bijvoorbaat
Pieter.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van grote bezittingen,
maar uit het hebben van weinig behoeften.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30111-kapitaal-verzekering-en-lijfrente-verzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag