Netwerkbijeenkomst voor China-ondernemers

Aanbevolen berichten

@anmsblanco: de rode tekst "Netwerkbijeenkomst voor China ondernemers" naast het rode blokje met de kalenderdatum is een link. Als je daar op klikt (of op het woord link in dit bericht) zie je de specifieke details van deze bijeenkomst, zoals aanvangstijd (17:00 uur), plaats (Polmanhuis Utrecht) en andere details. Ook kun je je als deelnemer opgeven en zie je welke eventuele andere HL leden zich al als deelnemer hebben opgegeven

 

Overigens stel je je vraag over de bijeenkomst van 10 februari in het topic over de bijeenkomst van 14 april....lastig heh, zo'n forum ;), maar eerlijkheidhalve: dat komt met name omdat de auteur vlak achter elkaar 2 identieke bijeenkomsten in de agenda heeft gezet. Het was beter en overzichtelijker geweest als nu alleen de meeting van 10 februari in de agenda was gezet, en pas op 11 februari de volgende.....

 

Hierbij nog de link naar agenda van 10 februari

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Beste Norbert,

 

Bedankt voor de info, zoals je ziet ben ik nog vrij nieuw hier.

 

Het is overigens maar goed dat ik de datum erbij vermeld had anders ging men er vanuit dat ik pas op 14 april mijn neus (wellicht) zou komen laten zien ;) stel je voor.

 

Ik zag wel drie dubbele posts over een netwerkbijeenkomst maar ik klik zo snel door dat ik nieteens op de verschillende data gelet had! ::)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.