• 0

Ski-verhuurcentrale starten

Omschrijving van je concept:

Goedenavond,

 

Ik zit samen met een kameraad erover na te denken om een ski verhuur bedrijf op te zetten.

Dit idee is bij me opgekomen omdat er in mijn woonplaats geen mogelijkheden zijn voor het huren van skis.

Ik wil graag veel via het internet doen zodat ik kan besparen op de verkoopruimte. Ik wil ook voordeliger zijn dan de huidige verhuurders, deze vragen toch echt te veel.

 

Naast het verhuren van skis en snowboards wil ik me ook bezig houden met andere activiteiten zoals:

 

Ski en snowboard onderhoud

Ski en snowboard verkoop

Kleding ( in mindere mate)

Verzekeringen voor wintersport ( ik beschik over wft diploma's )

Verhuur sneeuwkettingen

verhuur Ski koffers

 

Nu zal ik ook activiteiten moeten hebben voor de zomermaanden maar daarvoor kan ik geen echte activiteiten vinden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik ben opzoek gegaan naar concurenten en heb gekeken welke mogelijke activiteiten er zijn voor het bedrijf en hoe ik mij kon onderscheiden.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik hoop dat door een goede prijs veel wintersporters er voor zullen kiezen om hun skis te huren in nederland in plaats van in de wintersportplaatsen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het verschilt eigenlijk nu nog niet veel van de bestaande bedrijven maar ik hoop dit in de loop van de tijd te kunnen veranderen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat er reacties zijn met mogelijkheden voor de zomermaanden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat er reacties zijn met mogelijkheden voor de zomermaanden.

 

Wieltjes onder de skies vastmaken?

 

Zonder gekheid: wat wil je met dit topic precies bereiken, tot welk inzicht hoop je te komen? Ik mis een beetje je doel met dit topic Broslo, je wilt dat wij iets voor je gaan verzinnen, wat je in de zomermaanden kunt gaan doen?

Link naar reactie
  • 0

Wat veel van dat soort 'extreme' sports zaken doen is ook toespitsen op watersport en avontuurlijke sporten als trekking of mountainbiken enzo. Op een of andere manier lijkt dit toch wel gelinkt, vooral bij het snowboarden/surfen. Ik denk dat dit vooral persoonlijk is wat je uiteindelijk kiest, je houdt toch altijd die seizoensgebondenheid.

 

succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.