Hoe zit dat nou precies met legale en illegale uitzendbureau's en waarom zou er een register moeten komen, terwijl we al de KVK hebben?
Het lijkt mij dat de Belastingdienst toch wel moet zien dat er zwart geld wordt betaald, dut dat lijkt me niet het probleem. Hooguit wat meer controleurs in dienst nemen.
Als het gaat om illegale werknemers kan men toch gewoon meer mensen aannemen bij de arboinspectie (die controleren dit toch?)
Andere problemen zie ik niet echt, maar misschien zie ik het probleem verkeerd.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Hoe zit dat nou precies met legale en illegale uitzendbureau's en waarom zou er een register moeten komen, terwijl we al de KVK hebben?
Het lijkt mij dat de Belastingdienst toch wel moet zien dat er zwart geld wordt betaald, dut dat lijkt me niet het probleem. Hooguit wat meer controleurs in dienst nemen.
Als het gaat om illegale werknemers kan men toch gewoon meer mensen aannemen bij de arboinspectie (die controleren dit toch?)
Andere problemen zie ik niet echt, maar misschien zie ik het probleem verkeerd.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag