• 0

hoe kan ik het best in china of de rest van azie mijn productie uitbesteden?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben gestart met een onderneming en ik ben op zoek naar een goedkope producent om gadgets van plastic te laten maken. Kan iemand mij tips geven over hoe ik dit het beste aanpak als ik een fabrikant in Azie zoek?

 

Het bedrijf dat je gestart hebt zegt mensen te helpen bij het laten produceren van hun artikelen in Azie.

 

Dan is het niet logisch dat je hier vraagt hoe dat te doen?

Link naar reactie
  • 0

Misschien kan hij voor zijn klant niks vinden en vraagt hij ons hierbij te helpen? ??? haha..

 

Maar om dan toch maar op je vraag in te gaan, zoek even op alibaba.com en al dat soort sites.

 

Misschien kom je een aantal interessante leveranciers tegen.

Link naar reactie
  • 0

Zorg dat je alle bestanden in Solidworks of Autocad hebt, dan zijn er genoeg producenten die zo spuitgietmallen kunnen maken. Artwork kan gewoon in photoshop of HQ-pdfjes.

 

Kwaliteit betaal je altijd, ook in China, maar zal wel goedkoper zijn dan in Nederland.

Bij een spel komen nog meer zaken kijken waaronder verpakking en wellicht andere onderdelen waardoor het hele "projekt" moeilijker en controleerbaar is vanuit Nederland.

 

Wil je dat wel, dan zou ik specifiek naar een producent van vergelijkbare spellen zoeken in China die alle facetten kan overzien en controleren. Controleren in de zin van beheersen maar ook qua kwaliteit natuurlijk.

 

Veel succes

Link naar reactie
  • 0

Ik ben gestart met een onderneming en ik ben op zoek naar een goedkope producent om gadgets van plastic te laten maken. Kan iemand mij tips geven over hoe ik dit het beste aanpak als ik een fabrikant in Azie zoek?

 

Het bedrijf dat je gestart hebt zegt mensen te helpen bij het laten produceren van hun artikelen in Azie.

 

Dan is het niet logisch dat je hier vraagt hoe dat te doen?

 

Het kwartje viel bij mij helaas later pas..

Link naar reactie
  • 0

Jullie hebben idd gelijk. Sorry voor het misleidende bericht. Ik poste het bericht om de reacties van jullie te onderzoeken, hoe gaat iedereen nu te werk als ze iets uit China laten komen. Dank aan de mensen die toch de moeite hebben gedaan om te reageren.

 

Ik geloof je niet. Volgens mij weet je zelf niet hoe het moet.

 

Lees het forum maar eens door en je komt meer te weten, en ga eens een paar testprojectjes beginnen.

 

Ben je al eens in China geweest?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.