Ik ben me aan het orienteren om een franchise-onderneming te starten.
Er is al contact met en potentiele franchisegever geweest en deze heeft ondermeer gemeld dat er een eigen vermogen van 40000 euro (30 % van totale investering) dient te zijn om een lening bij een bank te kunnen afsluiten voor het resterende bedrag.
De bank zal zal volgens de franchisegever verlangen dat de franchisenemer zich ook prive aansprakelijk stelt.
Dit laatste is nu net niet wat ik wil natuurlijk en mijn vraag is of er andere mogelijkheden zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roby40
Roby40
Hallo allemaal,
Ik ben me aan het orienteren om een franchise-onderneming te starten.
Er is al contact met en potentiele franchisegever geweest en deze heeft ondermeer gemeld dat er een eigen vermogen van 40000 euro (30 % van totale investering) dient te zijn om een lening bij een bank te kunnen afsluiten voor het resterende bedrag.
De bank zal zal volgens de franchisegever verlangen dat de franchisenemer zich ook prive aansprakelijk stelt.
Dit laatste is nu net niet wat ik wil natuurlijk en mijn vraag is of er andere mogelijkheden zijn.
Heeft iemand hiermee ervaring ?
Bedankt voor de reacties.
Groet,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag