• 0

top20 snelle groeier - hoe moet je daar publicitair mee om gaan?

In September 2010 waren wij opgenomen in de top20 snelle groeiers ICT bedrijven van de regio midden Nederland. We zijn eigenlijk nooit zo erg outgoing qua roepen en schreeuwen.

 

Heeft iemand tips hoe je zo'n 'event' optimaal kunt gebruiken in de externe communicatie?

 

We hebben in elk geval een artikel over snelle groeier op de site gezet. Maar wat hadden we nog meer kunnen doen? Wat zouden we nu nog kunnen doen ermee?

 

 

Architect van Marketing- en Verkoopprocessen - Marketing- en Sales Automation

Vicus eBusiness Solutions B.V . | Magento webshops | Vtiger CRM

www.vicus.nl | www.v-tiger.nl | www.webvisitanalyser.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Luuk,

 

Als ik het goed heb gaat het om een onderzoek onder bedrijven die aangesloten zijn bij een specifiek netwerk. Dat maakt de plek in de top 20 niet minder leuk, maar betekent wel dat de waarde ervan relatief is.

 

Vraag jezelf af wat zo'n positie in die top 20 voor toegevoegde waarde heeft voor je (potentiële) klanten. Als die er niet is - waarom zou ik kiezen voor een snelle groeier? - dan zou ik er niet te veel woorden (meer) aan vuil maken. Komt die groei door een gestage aanwas van nieuwe klanten én vooral een enorme loyaliteit van je bestaande klanten, buit dat dan uit in je communicatie als een USP. En vermeld die top 20 positie dan als een soort kers op de taart.

 

Er zit ook een risico aan al te veel communicatie over dit soort zaken. Ik weet niet of je verwacht in dit tempo te blijven groeien, anders mag je volgend jaar aan iedereen uit gaan leggen waarom je niet meer in de top 20 staat ... ;-)

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.