• 0

Kleding ontwerpen

Ik heb een heel goed en leuk idee om kleding te ontwerpen in een bepaalde stijl. Ik wil beginnen met schoenen en tassen voor vrouwen en heb al een logo, merknaam en wat schetsen uitgewerkt. Nu wil ik definitieve ontwerpen maken om vervolgens prototypes te laten fabriceren. Hoe kan ik het best te werk gaan? Zijn er programma's waarmee ik de schetsen kan uitwerken of is het noodzakelijk om het door iemand anders te laten doen? Wil namelijk het liefst zelf de ontwerpen maken. Ik heb in andere draadjes gelezen over ontwerpscholen etc. maar is dat noodzakelijk? Mijn ontwerpen zijn vrij eenvoudig.

 

Alvast bedankt voor tips.

 

Met vriendelijke groet,

 

NumberSeven.

Escape to paradise

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

De link had ik al eerder gevonden, maar het is niet echt wat ik zocht. Ik heb al verder geinformeerd en weet nu dat het ontzettend lastig is om een eigen merk van de grond te krijgen, vooral omdat ik met schoenen en tassen wilde beginnen. Misschien is het voor mij beter om te beginnen met wat shirts, aangezien je die heel makkelijk per stuk kunt laten bedrukken bij een printshop of atelier. Als alternatief had ik het idee om mijn ideeen en concept-ontwerpen voor te leggen bij een bedrijf dat al eigen labels heeft zoals G-star, misschien dat zij er iets in zien of opbouwend kritiek kunnen geven? Heb zelf namelijk geen groot budget om alles zelf te produceren.

Escape to paradise

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 291 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.