Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om pakjes te laten verzenden naar b.v. een adres in noord holland maar waarbij het uiteindelijk word afgeleverd op een adres in Limburg en dan het liefst ook nog zonder (veel) vertraging.
Dat adres waar het naartoe verzonden wordt is ook het adres van de persoon die het inkoopt, maar die leverd het direct weer aan mij door, maar dat hoeft de leverancier niet te weten.
TNT bied hiervoor geen oplossing geven ze aan, en als ik het eerst daar laat afleveren en dan weer doorsturen geeft een vertraging van minimaal 1 a 2 dagen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om pakjes te laten verzenden naar b.v. een adres in noord holland maar waarbij het uiteindelijk word afgeleverd op een adres in Limburg en dan het liefst ook nog zonder (veel) vertraging.
Dat adres waar het naartoe verzonden wordt is ook het adres van de persoon die het inkoopt, maar die leverd het direct weer aan mij door, maar dat hoeft de leverancier niet te weten.
TNT bied hiervoor geen oplossing geven ze aan, en als ik het eerst daar laat afleveren en dan weer doorsturen geeft een vertraging van minimaal 1 a 2 dagen.
Iemand nog creatieve oplossingen hiervoor?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30966-doorsturen-van-pakjes-naar-ander-adres/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag