Ga naar inhoud
Geplaatst:

Gladia

Hallo medeondernemers,

Ik heb jullie expertise nodig: ik zoek een bureaustoel. Meerdere zelfs.

In het verleden heb ik er eens een van Leen Bakker gehad, die was na 3 jaar versleten.

Een duurder ding dan maar: binnen 2 jaar versleten.

Waar zitten jullie op, hoe bevalt dat, waar koop ik het en wat kost het?

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Een stoel moet goed zitten natuurlijk, maar als je 8 uur per dag zit kun je er beter nog wat meer aandacht aan besteden.

Niet alleen zitten maar ook regelmatig gaan staan aangezien de kans op hart- en vaatziekten een redelijk stukkie groter wordt bij fulltime zitters. (nee, geen reclamepraat want ik lever veel maar geen stoelen)

Overweeg eens regelmatig staand achter je bureau te werken als dat kan.

Interstuhl heeft goede stoelen, zoals vrijwel elk merk. Afhankelijk van budget.

Tweedehands is prima, domeinen, BVA Auctions, Faillissementsveilingen.nl, of tweedehandsaanbieders zoals desko.nl, allemaal aanbieders van goedkopere tweedehands merkstoelen.

Wilkhahn is ook bekend trouwens, en als je genoeg geld hebt een Herman Miller Aeron of een Humanscale stoel.

Dauphin, interstuhl en grimbergen.

Grimbergen is bier. Ik neem aan dat je Girsberger bedoelt? ;)

Mocht je nog zwemmen in het geld en $50k overhebben dan is onderstaande stoel wellicht nog een optie

1-EMP_MAC_POD_BACK.jpg

Geplaatst:

L.A.

Beste, zelf heb ik een flinke duit neergeteld voor de Herman Miller Aeron zoals onderaan afgebeeld. Deze Millertjes zie je ook ECHT overal terug komen als je even goed oplet...in films, reclames.. bij klanten enz.. its one of the best....in zijn klasse.

Je legt er een flinke bedrag voor, maar dan krijg je ook wat voor terug om erop te chillen. Ze zijn ook nog eens in maten verkrijgbaar ;D ECHT een aanrader..

20120808140801-hermanmilleraeron.thumb.jpg.07338a1495a559d382773c2371b2bc84.jpg

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Deze Millertjes zie je ook ECHT overal terug komen als je even goed oplet...

Yep, zelfs God zit er op in een aflevering van de simpsons.

http://www.youtube.com/watch?v=eKEv_7YPaOY&feature=share

Maar goed, die amerikanen hebben een groot budget voor product placements dus dan is dat niet zo raar

Geplaatst:

member123

office center heeft wel een mooi systeem om de kwaliteit van een bureaustoel aan te geven.

Konden met goed advies geven op basis van o.a. aantal uur dat ik op de stoel zit.

Was geen heel dure stoel maar wel op de juiste manieren goed instelbaar.

merk het verschil ook echt ten opzichte van de leenbakker bureaustoel waarop ik daarvoor zat. had daarbij vaak last van mijn rug na een lange dag, nu eigenlijk helemaal niet meer.

Goede bureaustoel is echt wel van belang als je veel en lang moet zitten.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.